dinsdag 30 januari 2007

Kraakpand vs Bioscoop zaal.


Dat het wel eens fijn is om ziek te zijn heb ik vanavond ervaren.

Dit is dag 2 dat ik ik met griep thuis aan het uit zieken ben.

Een stel vrienden hadden iets leuks bedacht.

We nemen een Beamer mee met een goede DVD film en toveren het kraakpand om tot een ware bioscoop. Inclusief Dolby-surround geluid. Wouw helemaal te gek.

Maar wat zie ik daar welke film hebben ze nu weer gescoord, stelletje DVD piraten dit mag niet he?

Ok ik kan u zeggen dat we naar de film The Holiday hebben gekeken, en die was helemaal geweldig. Zakken chips en popcorn maakte het geheel nog completer en af en toe werd er een biertje genuttigd. Het was een hele mooie romantische film.

Met cameron Diaz als amanda wood en Kate winslet als iris Simpskins .

Echt een aanrader.

Ik wil hem nog een keer in de bioscoop zien.


Kraker.


Ik wil nog even de boys bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt ?


Stelletje mafklappers

Ik vond het geweldig.




Geen opmerkingen: