maandag 7 juli 2008

Blogje

Hallo allemaal.

Het weekend zit er weer op, het begin van een nieuwe werkweek.

Voor mij betekend dit nog 4 dagen werken en dan lekker een week vrij.

Tja het bloggen staat op een erg laag pitje , door het mooie weer heb ik er even geen zin in.

Ik ben niet bepaald een type die direct achter de PC zal gaan kruipen zodra ik thuis kom van me werk. En op het werk heb ik niet de beschikking over Internet laat staan een PC. En als ik ergens ben of kom denk ik altijd van, nee niet interessant om dit te bloggen.

Zou het mijn nuchtere kijk op het leven zijn?, misschien.

Zoals laatst , ik reed ergens in de stad, stond er een grote container in de fik.

Helaas geen camera bij me , waardoor ik geen foto had van dit gebeuren.

Dan vindt ik het ook niet leuk om daar over te gaan bloggen.

Kan je zo hebben nietwaar?

Ach er komt deze week vanzelf wel weer wat.


Afwachten dan maar he?




Kraker.


Geen opmerkingen: