donderdag 12 juni 2008

Nu 8 dagen weer een blog

Dag lieve mensen.
Zo acht dagen later ineens weer een blog van kraker.
Ik zal een kleine impressie geven van het gene wat me is overkomen de afgelopen week.
Maandag morgen heb ik me gemeld bij m'n nieuwe werkgever.
Jawel een heuse ware baan in een regulier bedrijf.
En wat voor een bedrijf, een elektronica producerend bedrijf.
Ik ben opgeleid als MBO + Elektro techniek en ben zelf erg hobby matig met elektronica bezig. Een machtig mooi vak. Jullie begrijpen natuurlijk dat er zoveel indrukken op me af komen, dat ik even vergeet te bloggen.
Maar ik moest jullie dit even laten weten.
Als WSWer die niet meer is geïndiceerd Wordt het nu tijd om mijn vleugels uit te slaan. Me gaan oriënteren op de arbeidsmarkt is een pre. En wat is er nou mooier dan bij dit bedrijf een geweldige detacheringplek te krijgen, met tevens een prachtige interne opleiding. Het is geweldig dat mijn arbeid beperking bijna volledig is verdwenen en dat tevens het mogelijk gemaakt wordt om ervaring op te doen in mijn eigen vak richting. Ik laat snel weer van me horen.



Kraker.

4 opmerkingen:

Billy zei

schitterend dat je het zo goed stelt bij je nieuwe werkgever, Kraker
Hoop dat het zo mag blijven duren!

Nog een fijn weekend verder!

Michel zei

Mooi man, dat wilde je toch al heel lang al? Gefeliciteerd en succes daar!

kraker zei

@michel:
Ben er ook erg blij mee.

kraker zei

@billy:
Bedankt billy