dinsdag 28 april 2009

Vakantie

Hey.
Zo is het alweer een tijdje geleden dat ik wat me heb laten horen.
Er is weer een hoop gebeurt in het leventje van kraker.
Zo ben ik begonnen met motor rijles, en maak de wegen rondom de Friese hoofdstad wat onveiliger. Zit ik dankzij de economische Maleise weer thuis op wachtgeld .
Maar ik blijf positief en solliciteer vol trots naar ander werk.
Het jaar dat ik weer in mijn oude vak werkte kan ik toevoegen aan mijn CV, iets wat ook weer een positief effect kan hebben.
Maar eerst ga ik lekker 12 dagen vakantie houden, heb ik wel verdient vind ik zelf.
Lekker met de meiden op pad en dan zien we na de mei vakantie wel weer.
Mocht ik wat bijzonder beleven wat leuk is te bloggen, zet ik het er op.
Maar mocht het mooie weer weer zijn intrede doen, ben ik vaker weg.
Hierdoor zal ik minder achter mijn PC kruipen maar vaker de camera mee nemen om misschien wel prachtige foto's te schieten.
Uiteraard zijn de mooie uitschieters hier te bewonderen .
Nu maar hopen dat piet goed nieuws heeft voor ons allen.
Laten we het hopen.


Kraker.

Geen opmerkingen: