donderdag 17 december 2009

Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!








Koning winter laat deze winter al vroeg van zich zien.
De straten liggen vol met sneeuw en al is kerstmis nog een week verwijderd,
dit is een mooi gezicht om te aanschouwen.
Ik weet dat er een hoop mensen zijn die het minder leuk vinden .
De sneeuwploeg die voor dag en dauw moeten uitrukken om de wegen sneeuwvrij te maken, en de strooi wagens die zorgen dat de transport wereld veilig zijn doel en bestemming kan bereiken.
Ik dacht weet je wat, ik pak even snel de digitale camera,
en leg het vast alvorens ik in mijn bed spring.
AU! Nee toch maar voorzichtig er in kruipen haha .
Vandaag weer naar de fysiotherapeut geweest en die heeft me flink aan het werk gezet .
Gevolg dikke vette spierpijn , maar er ik werk hard aan mijn herstel en hoop dan ook weer snel aan de slag te kunnen.
Thuis zitten is niet altijd leuk, het verveeld snel.
Maar met deze sneeuw zullen we allen voorzichtig moeten zijn als we ochtends op de pedalen staan om op tijd op het werk te komen.
Ik kan dus wel even rustig aan doen.

Gegroet.


Kraker.

























Geen opmerkingen: