zondag 28 maart 2010

Mc donnalds

Vandaag zijn we met z'n drietjes naar de film geweest,
dochter H Vriendin Y en ondergetekende.
De jongste van de 2 meiden zat ziek thuis bij Mamma .
Beiden wilden ze naar Iep, een film over een mutant klein meisje,
die half mens half vogel is.
Met mijn jongste dochter M zal ik dus nog een keer naar Iep moeten,
de film is het wel waard om het twee keer te bewonderen.
In de Pauze kreeg Dochter H een beker Popcorn met en flesje frisdrank waarna wij ons te goed deden aan een kop koffie met een gevulde koek.
Na afloop zijn we met z'n allen naar de Mc Donnalds gelopen .
H wilde graag naar de Mac en mijn ex vrouw had wat korting bonnetjes uit geknipt waardoor we voordelig onze menu's konden bestellen.
Eenmaal aan de vette hap, werd het me duidelijk dat het voer
van deze Amerikaanse hamburger tent in enorme porties word geserveerd,
tja zo vaak kom ik er nou ook weer niet.
Nou ja in ieder geval was het een leuke middag , en na 3 big Macs,
2 cheese burgers, 2 Mc Shakes,
en 3 portie franse frietjes ( de meiden konden het niet meer op ),
konden ze me naar huis rollen en zit ik nu nog uit te buiken.

Voorlopig even geen Mac donnalds meer !


Kraker

Geen opmerkingen: