zondag 21 december 2008

Dagje Deventer


















Ebenezer Scrooge, Jacob Marly, Oliver Twist,
Allemaal personages van de wereld beroemde schrijver Charles Dickens.
David Copperfield, The Pickwick Papers zijn bekende boeken.
Personages uit verschillende boeken die dit weekend tot leven kwamen.
Dit weekend in Deventer vertolkt door wel 900 acteurs.
Het Dickens festijn is een jaarlijks festijn wat tien duizenden bezoekers trekt.
Ik ben er gisteren Zaterdag voor de tweede keer geweest, en ik moet eerlijk toegeven dat het me eigenlijk wat te druk was om alles goed te kunnen ervaren. De personages die de revue passeerden werden helaas teniet gedaan door de menigte waardoor het spel verloren ging. Erg jammer.
Al met al heb ik heerlijk genoten van deze bijzondere dag in het mooie Deventer.
Een prachtige stad die de moeite waard is om bezocht te worden.
Als je het met de trein doet loop je in 3 tot 5 minuten de binnenstad in.
Na afloop heb ik op de terugweg de kinderen opgepikt . Ze verblijven eindelijk weer eens bij Pa.
En met z'n drieën maken we er een top weekend van.
Kraker




****************************************************************************















Als we bezoek krijgen van dit figuur is het vaak met ons gedaan.








****************************************************************************























#################




Dickens festijn Deventer




#################

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat je bij ons in de stad was. Het is altijd erg druk bij het Dickensfestijn, maar wel gezellig. Zelf ben ik niet geweest dit jaar, moest het hele weekend werken.

Billy zei

ik hoop dat je het naar je zin had, Kraker!

Groetjes,

Billy