zondag 21 december 2008

Kerst Circus Renz Berlin

Vandaag ben ik met de kids Naar het Kerst Circus Geweest.
Het is de 2e keer dat we naar Circus RENZ Berlin gaan.
Vorig jaar waren we er ook , waardoor we ook dit jaar weer graag de shows wilden aanschouwen.
Van Kamelen tot honden en van pony's tot olifanten, het was een geweldige voorstelling.
Ook de clown Antonio was erg in trek bij de meiden.
Ze wisten maar al te goed zijn naam nog, en ook de act die vorig jaar werd gedaan konden ze zich nog als de dag van gisteren voor de geest halen.
Dit jaar waren er ook weer andere artiesten bij, waardoor het Circus niet in herhaling kwam te vallen.
Wel miste ik de tijgers, de leeuwen, poema's en andere exotische dieren.
Het zal wel niet mogen in ons kikkerlandje.
Ach wel jammer , maar zonder deze dieren wisten ze er ook nu weer een bijzondere show van te maken.
En de kinderen?, die speelden de voorstelling nog eens na in hun fantasie.
Kraker.




1 opmerking:

Anoniem zei

ik ben in mijn leven één keer in het circus geweest en als ik de kans weer eens krijg.....

knufff HH