maandag 9 maart 2009

Maandag 9 maart 2009

Hallo allemaal.
donders wat gaat de tijd hart.
Voor je het weet is er weer een week om en vervolgens nog een week.
dan besef ik dat het al weer een poosje geleden is dat ik wat van me heb laten horen.
Met mij gaat het in ieder geval lekker.
en ook met de meiden gaat het erg goed.
Mijn oudste dochter mag eind deze maand gaan afzwemmen voor Zwemdiploma A.
Ze heeft er erg veel zin in, eindelijk zonder kurkje.
Op het werk is het het zelfde als begin januari, maar dat zal overal wel zo zijn.
de economische shit is overal voelbaar, volhouden denk ik dan maar.
En vandaag las ik dat barbie precies 50 jaar geleden is begonnen.

Nou gefeliciteerd barbie , al val ik wat in de herhaling.
ik heb er al eens een blog over geschreven, teminste als ik dat een blog mag noemen.
Gewoon een berichtje, een verhaaltje, verder niets meer en niets minder.
Ik zit deze hele maand in de vroege dienst en moet daardoor om half zes ochtends beginnen.
Ach het went wel, maar ik moet wel avonds vroeger mijn bed in.
Dan vergeet ik wel eens wat te bloggen, kan je zo hebben nietwaar?
Maar ik probeer kraakpand zo levend mogelijk te houden door er zo af en toe wat op te zetten.
En als je dan even wat minder tijd hebt, ach het zij zo.
En een camera meenemen overal waar ik ga is ook geen optie, mijn mobieltje heeft niet van die mooie pixels en de Digicam is wat onhandig om overal naartoe te sjouwen.
Maar ik laat spoedig weer wat van me horen.

Groetjes.


Kraker.

2 opmerkingen:

Billy zei

ja, de economische shit...ik ben alweer de hele week thuis, tijdelijk werkloos. Hopelijk betert het de komende weken
Tja, loggen als het past en als je zin hebt, Kraker.

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:
Sjezus ook al geveld door de economische crissis.
ik hoop dat je heel gauw weer aan de slag kunt, een weekje thuis is wel leuk de tweede week is al minderen na drie weken verveel ik me in ieder geval la te pletter en ben ik blij dat ik weer werken kan.
Heel veel succes en sterkte gewenst. Ik hoop dat je niet te lang hoef thuis te zitten.


kraker.