maandag 22 juni 2009

Grote Ravage












Zo het weekend is weer te einde, en wat voor een weekend
een weekend met mijn kinderen altijd leuk en heel gezellig.
Dit weekend wilde ik met ze naar Sneek reizen, om in deze
gezellige stad lekker te gaan shoppen.
Helaas kwam daar zaterdag morgen een abrupt einde aan toen het hele plafond van de kinderkamer pardoes naar beneden kwam.
Onze jongste dochter stond op het trapje van het stapelbed , toen ze met haar hoofd tegen het plafond kwam. Waarschijnlijk stond ze op een van de bovenste treden waardoor ze spelenderwijs
het plafond wist te raken met haar hoofd. Ik denk dat het stukwerk nooit goed vast heeft gezeten, waardoor het stukwerk van de halve slaapkamer loskwam en naar beneden kletterde.
Tja en dan kan je enkel maar je kind zo snel mogelijk van haar benarde positie bevrijden en toekijken hoe de rest naar beneden klettert. Het was een ravage en haar bed lag vol kalk en andere stukken pleister en stukwerk. Ik heb daarop direct de verhuurder gebeld en binnen een half uurtje stond er iemand van het bouwbedrijf op de stoep om de situatie te bekijken en de los zittende
delen te verwijderen, waardoor het weer veilig is en er gewoon onder geslapen kan worden.
Immers het stapelbed staat er onder en de kids moeten wel veilig de nacht kunnen doorbrengen.
Na dat de troep opgeruimd was en ik de kamer aan sopje heb gegeven gingen we toch maar even om nieuwe schoenen. Ditmaal in Leeuwarden .
We zijn geslaagd, ze hebben allen hele mooie regen laarzen en nieuwe sandalen.
Maandag zal ik de verhuurder weer bellen om een afspraak te maken voor een stukadoor.
Ik hoop niet dat ik de hele boel weer opnieuw moet verven en behangen en dat het laminaat niet beschadigd raakt door het stukadoren.
Zou ik de woningstichting hiervoor aansprakelijk kunnen stellen?, ik weet het niet !

Nou ja jullie horen nog van mij.


Kraker.




Geen opmerkingen: