dinsdag 7 juli 2009

Tegenslag in kraakpand maar alles komt goed

Zo Hehe alles is weer wat aan de kant in de kinderkamer.

Ik zou jullie op de hoogte houden over de gang van zaken omtrent het stukadoorswerk.

Gelukkig is het allemaal weer pico bello in orde.

Oké ik mag toegeven dat het nog wel een verfje kan gebruiken maar het plafond zit er weer strak in.

Tja en toen kwam de volgende tegenslag.

Mijn koelvries combi ging defect en ik kon alles wat ik ingevroren had letterlijk weg gooien.

Dan sta je wel even met de tranen in je ogen te kijken naar al dat lekkers en het een brok in mijn keel moet ik dan het voedsel weg gooien waar iemand in een ontwikkelingsland een groot tekort aan heeft. Zonde is dat maar het is onmacht.

We mogen de heer prijzen dat we het hier zo goed hebben met ons allen.

Intussen staat hier een nieuwe ijskast te draaien en is alles weer op orde.

Enkel mijn financiën mogen aangevuld worden.

Zo'n uitgave merk je direct in je portemonnee.

Gelukkig overkomt het me niet elke maand.



Kraker.


2 opmerkingen:

Billy zei

dat is inderdaad wel balen, Kraker!
Had je niet bij familie of vrienden die inhoud voorlopig kunnen plaatsen? Toch wel zonde dat je alles kwijt was...

Groetjes!

kraker zei

@billy:
Ja familie heb ik wel.
mijn moeder haaft het vlees opgehaalt en met de kammeraden het nog koude kratje pils genuttigd hahaha :-).

Nee serieus het vlees ging naar MA en de rest in de Camping koelbox.'Het bier werd kon nog prima gedronken worden en de rest wat bederfelijk was is weg gegooit.
Diepvries groente, friteuse hapjes en Andere lekkernijen gingen zo de Bak in.
Het kan iedereen eens overkomen.
En volgen murphy's law natuurlijk als het warm weer is.


groet.

kraker.