woensdag 5 augustus 2009

4 Augustus werd mijn jongste dochter 7 jaar


Zo de bouwvak vakantie zit in de laatste week.
Ik heb bouwvak midden nederland , wat betekend dat ik nog een weekje vrij heb alvorens ik naar het baasje moet.
Tja en door de komkommertijd neem ik dan even niet de moeite om direct iets te gaan bloggen.
Ik heb in mijn vakantie wel wat belangrijkers te doen dan achter mijn PC te kruipen.

De PC het Skûtsjesilen FierLjeppen en de Freule zorgen weer voor het zomer vermaak.










Maar Gisteren 4 augustus was dochter M jarig en werd ze 7 jaar.
En zoals ieder jaar typ ik dan even een berichtje voor haar.
De tijd gaat erg hard en voor je het weet zijn ze groot.
M, Kanjer .
Gefeliciteerd van Heitie en nog vele jaren.
Zet hem op he?

4 opmerkingen:

pamitsha zei

Nog gefeliciteerd met de jarige dochter!

Vanessa zei

Gefeliciteerd !! Groetjes van Vanessa (oud blogger) P.S. Mocht je lid zijn van geldrace....Kan wel een stem gebruiken voor mijn mooie dochter (18 weekjes nu)

kraker zei

@pamtisha:
Dank je wel Pamitsha.

kraker zei

@vanessa:
Jammer dat we je blog moetten missen, maar de zorg voor je dochter is belangrijker en dat vergd nu eenmaal veel tijd.
het bloggen is maar een hobby en komt dan maar op de 3e plaats.
je mannetje staat op nummer 2 hahaha.
En Geldrace, och ik wil best wel wat punten score voor de kleine meid maar ik heb geen Site gegevens van je.
Even mailen en het komt goed.

Kraker.