zondag 29 november 2009

Een maand

Hallo Allemaal.
Ja het is al een maand dat ik niks meer van me heb laten horen.
Jullie mogen het best weten ik heb een half jaar geleden een lief vrouwtje ontmoet, u begrijpt dat van bloggen weinig terecht komt.
Maar het bloed krijpt waar het niet gaan kan , dus kruip ik maar weer eens achter de tekstverwerker,
om voor kraakpand.blogspot.com een krabbeltje te schrijven.
Zo, to the point.
Hebben jullie een leuk weekend gehad?
Ik had M mijn jongste dochter hier het weekend en zijn wezen shoppen.
De oudste H was het weekend bij Mamma gebleven.
M haar grote hobby is shoppen, een hobby waar pa niet zo heel erg blij mee is .
Sommige dingetjes kunnen namelijk best wel erg prijzig zijn.
Kleding, schoenen, en wat kleine dingetjes zorgen er voor dat pappa's kleine beurs erg pijn is gaan doen.
Tja waar gehakt word vallen spaanders zullen vele dan tegen me zeggen.
Maar vol trots laat ze dan aan haar mamma de nieuwe rode schoentjes zien.
Ze heeft het zelf uit gekozen, natuurlijk houd ik wel een budget aan want anders word het veel te gek natuurlijk.
Maar vol trots verliet de tevreden klant het pand.
We hebben met z'n allen een leuk weekend beleefd en M heeft weer een paar nieuwe stappers, wat ook wel nodig was.
Ik wens jullie een fijne werk week en tot blogs.



Kraker.

5 opmerkingen:

Michel zei

Gaat goed hoor ik al.. geweldig! Veel geluk en oant letter maat!

aargh zei

Rode schoentjes, een jongedame met een uitgesproken smaak. dat belooft nog wat ;-)

kraker zei

@michel:
Oant letter maat !

Zien we elkaar nog dit jaar?
Misschien tusen kerst en oud en nieuw.

Anders mail, bel, tamtam sms of fax.
oh ja heb nog 2 post duiven dus comunicatie genoeg hehhehe :-)

kraker zei

@ aargh;
ja dat beloofd nog wat.
Ik ga alvast mijn grijze haren tellan hahaha.
zorgen , zorgen , zorgen,
Nee hoor, het valt reuze mee.
Nog wel ! hahaha
Ik denk dat het over een paar jaar best wel ens druk gaat worden op ons paadje met al die scooters voor de deur.

Bedankt voor je reactie.

Michel zei

Hé Kraker..sorry voor de late reactie, druk, ziek, gedoe, maar ik ben er nog hoor..Tussen kerst en oud en nieuw is een optie, na de kerst een paar dagen vrij. Keep in touch! Het is rotweer voor postduiven dus sms maar ;-)