dinsdag 23 februari 2010

Gaat weer beter

Hallo allemaal.
Ik zit alweer een poosje ziek thuis te genezen van een Long en luchtweg infectie en kan jullie verzekeren, ik ben aan de beterende hand.
Vorige week gingen de bijholtes ook vervelend doen en heb ik een breed spectrum antibiotica gekregen wat de bacterie zou moeten vernietigen, ik kan u zeggen dat gaat goed.
De koorts is helemaal weg en ook het ademen gaat weer zijn normale gangetje.
Geen pijn meer, ik denk dat de antibioticum Pillen van bijna een gram zijn vruchten afwerpen.
De bacterie die deze infectie veroorzaakte zal gelukkig wel dusdanig zijn vernietigd, dat ik nu kan herstellen. Ik voel me ook weer een stuk beter.
Maar ik moet de kuur even netjes afmaken en natuurlijk niet in de volle koude wind gaan lopen als ik naar buiten moet.
Ik wil wel weer graag aan het werk want thuis zit ik me enigszins al weer te vervelen.
Gelukkig bied de Pc en en mijn hobby's wat afleiding.
Morgen zal ik even naar het lab voor een snelle kweek waar ik donderdag de uitslag van krijg.
Bij groen licht ga ik volgende week weer werken.

Groetjes.


Kraker.

2 opmerkingen:

Michel zei

Mooi dat het beter gaat, Kraker.. Onze stap afspraak in Emmen moet wel doorgaan natuurlijk deze zomer, dus snel beter worden!

kraker zei

ehm Jahaaa, op stap gaat door !
Lijkt me leuk om weer eens door emmen te banjeren.
Gaan we zeker doen !