maandag 29 november 2010

Telefoon nummers

Hoi allemaal.
Weer eens tijd om wat te krabbelen op mijn weblog, oh nee bloggen heet dat haha.
Soms heb je wel eens van die momenten dat je ziek word of bent.
Je belt de huisarts en die verwijst je dan door naar de desbetreffende instantie voor verder onderzoek.
En aangezien ik daar wel redelijk vaak geweest ben leek het me handig om eens binnen te lopen
en bij het archief te vragen of mijn dossiers er nog waren.
Ja die waren er nog.
Ik keurig mijn adres gegevens achterlaten in de hoop nog eens iets van hun te vernemen.
Weken later, Niets ! Ik weer naar dat archief, ja nu word ik beter geholpen.
Daarvoor moet u op een andere locatie zijn ( ze zij meneer tegen mij ) .
Kunt u niet even voor me informeren of ze mijn dossiers daar hebben liggen?
Moment ( weer meneer tegen mij ) ik zal zien of het lukt !
Helaas het lukt me niet ( typ kramp ) om het nummer te bellen maar ik pak even een briefje.
Een put diepe zucht van het wachten tot ik een ons weeg ( zo val ik ook nog eens af ) .
Alstublieft ! Nou dank u wel .
Tjonge jonge Ik krijg wat van die administrateurs.
Telefoon nummer gekregen van deze helpende instantie Blijkt het telkens in gesprek te zijn.
Afijn ik geduldig wachten natuurlijk, en wachten en wachten ! Tot ja eindelijk het toestel gaat over.
Ring Ring en nog eens Ring, tot dat ik de kanarie aan de lijn kreeg.
IS HET EEN FAXNUMMER G.....@*(*&^^$ Heb ik dat weer !
Nu kan ik deze instantie nog niet op telefoneren.


In ieder geval zal het wel goed gaan komen.


He, we faxen

Laterzzz.

Kraker.

Geen opmerkingen: