woensdag 14 september 2011

Meisje toch !

Meisje Toch wat moet jou toch allemaal overkomen.
Diagnose PTSS ( post traumatisch stres syndroom ) en je driftbuien die het mamma en je zusje niet gemakkelijk maken. Iets waar jij niet aan kunt doen !
Je zit met dingen die je niet kunt verwerken en hebt het er erg moeilijk mee.
En dan de angst om ergens anders te moeten wonen.
Die angst is voor jou werkelijkheid geworden.
Ik werd gebeld dat je nu niet meer thuis woont maar in Dedemsvaart.
Ik weet hoe moeilijk je heb er mee zult gaan krijgen.
Ben zelf 15 jaar van m'n leven de deur uit geweest, en ben van tehuis naar tehuis geslingerd.
Ik weet wel dat dat meer dan 30 jaar geleden is , maar de herinnering blijft.
Dat gaat nooit meer weg !
Ik zou graag willen dat je bij mij kon gaan wonen, en probeer er ook van alles aan te doen om dat mogelijk te maken.
Nee ik laat je niet vallen Hannah !

Nooit !

Je Vader .

Geen opmerkingen: