zaterdag 1 december 2007

laat eens wat van me horen


Zaterdag is het alweer ik dit blogje schrijf.
Ik heb er de laatste tijd weinig tijd voor en wil ook wel eens andere dingen gaan doen. In huis ben ik regelmatig aan het knutselen, iets wat is ook leuk vind om te doen.
Ik zit even zonder inspiratie en heb weinig verhalen te bloggen.
Nou vindt ik het niet zo zo enorm interessant om te bloggen over mijn werk en het weer wat je als postloper over je heen krijgt. Dat weten we allemaal wel.
Ik ben druk met mijn werk bezig en zo af en toe maak ik wel eens wat mee wat ik dan bewust op mijn weblog schrijf.
Andere dingen boeien me dan niet dus zet ik ze er dan ook niet op.
Alhoewel het ook wel eens leuk is om een lekker recept op het web te kwakken.
een leuke songtekst, een humoristische grap of plaatje, van die dingen.
Nee ik blijf de nuchtere Fries, zal wel denk ik dan. Er komt straks wel weer een leuk verhaal want er staan weer verjaardagen op de agenda en daar beleef ik nog wel eens wat, daar valt een hoop te lachen. en mocht ik vorig jaar tijdens de bockbier tijd vaak in de kroeg te vinden zijn bij mukkes dit jaar heb ik er de tijd niet voor en het geld kan ik ook beter benutten.
De auto is tijdelijk afgeschaft, waardoor ik wat minder mobiel ben dit jaar. Ik tuf nu wat vaker op mijn puch de provincie rond en maak daar wel eens foto's van. Erg mooi om de land schappen terug te zien.
Zo ben ik laatst nog naar Ulrum geprutteld. Wat vooral erg mooi is om te zien is de natuur rond om het lauwersmeer en de rust als ik door de polder rijd. erg mooi kan zoiets zijn.

Ik wens jullie vanaf hier een goed weekend en tot blogs.

kraker.





UlrumMooie foto van de molen van vierhuizen

Geen opmerkingen: