vrijdag 14 december 2007

Concert van de nieuwe Twarres in Leeuwarden

Update nu de foto's er ook bij


Twarres Met Auke Busman en Mirjam timmer

Gisteren avond was het concert.

In de harmonie te leeuwarden. (de foto's zet ik er later op die moet ik eerst sorteren)

Het was een geweldig concert en Auke Busman zong geweldig. Natuurlijk kan Auke nooit de zelfde stem hebben als Johan vd Veen maar ook met deze nieuwe samenstelling is Twarres weer helemaal terug van weggeweest. Al met al een geweldig concert van deze Friese band en we hopen snel op hun nieuwe album...............

Nog even over het filmpje:

Tja ik kan hier heel duidelijk in zijn de kwaliteit van het geluit laat te wensen over.

neem het me alstublieft niet kwalijk ik heb het met een heel klein DV cammetje opgenomen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk, een concert van Twarres! Ik ben benieuwd naar het nieuwe album.
liefs Pamitsha

kraker zei

@ pamitha:
Hoi pamitsha, ja ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe album.

Groetjes

kraker