vrijdag 29 augustus 2008

Voetbal

Wat een wedstrijd , geweldig.
Ja ik ben naar het stadion geweest om voetbal te kijken.
Het zoontje van E was mee, hij is bijna zes, en helemaal gek van voetbal.
Ik had 3 kaartjes , en ik had hem beloofd dat hij de volgende keer mee mocht.
Wel dat was vanavond, de club speelde thuis tegen een club uit Drenthe.
Over de eindstand ga ik niet lopen rappen, de overwinning zal nog wel even gevierd worden in de voetbal kantine van de club.
Jammer voor de tegen partij, die ik dan ook alle sterkte wil toewensen met deze nederlaag.
Volgende keer winnen jullie weer.
Nu een week na dato moet ik nog steeds de foto's gaan uploaden van de barbecue.
Ik heb er deze week geen tijd voor gehad en dit weekend heb ik de kinderen .
Maar ik ga ze zeker op dit blog zetten, en er een klein verslagje van maken.

Nou, verder niet zo veel nieuws.

Ik wil bij deze jullie een heel fijn weekend toe wensen.
Ik hoop dat we nog wat leuks beleven , zodat we allen weer genoeg leesvoer hebben.
Kunnen we leuk elkaars blog lezen.


Kraker.

Geen opmerkingen: