zondag 17 augustus 2008

Zondag overzicht

Zondag avond, weekend weer voorbij.
Tja ik heb de laatste tijd niet veel geblogd.
De reden is dat er ook maar wat moet zijn om te bloggen.
Ik heb geen zin om een of ander slap lul verhaal te gaan opdringen aan de lezers van dit weblog.
En zo bijzonder is mijn leven niet , ben maar een gewone man met schoenmaat 43.
Gewoon he?
Nee serieus , de afgelopen week is er niet zo veel gebeurt. Mijn dochters gingen weer naar school,
iets wat voor de meiden even wennen is. M gaat naar groep 3 en H doet nu het SBO.
Volgens mijn ex ( vecht) genote doet het haar goed en komt ze opgewekt thuis naar haar schooldag.
Nu maar afwachten of dat stapje terug echt de goede keuze was in het leven van H.
Ik hoop het maar, ja dat gaat goed komen , en de jongste moet wennen aan de regels.
Het is even wat anders , het spelen is voorbij en nu is het werken geblazen. De hele dag op haar stoeltje blijven zitten en haar werkjes maken. Komt wel goed, geloof me.
Zo rond de kerst vakantie zijn ze beiden er aan gewent.
Moesten wij toch ook, vroeger?


Kraker.

2 opmerkingen:

Billy zei

dit zijn inderdaad fasen in het leven waar iedereen door moet. als ze dan uit werken gaan wordt het opnieuw wennen...

Fijne maandag verder!

kraker zei

@billy:
De sprong in het duister, zoals de zanger peter koelewijn met zijn rockers ooit zong.


Kraker.