dinsdag 25 november 2008

Alle ballen verzameluh !!!




Alweer een paar jaar staat er op de slaapkamer van de kinderen een ballentent.
De tent is ook nu nog enorm in trek bij de meiden.
Een paar jaar geleden werd deze tent echt gebruik om te zwemmen tussen de gekleurde balletjes, nu heeft het dienst als een zeg maar jongeren hangplek.
De meiden vinden het erg leuk om in deze tent heerlijk te chillen.
Met een leuk stripboek, en de poppen om hun heen ,vermaken ze zich prima in hun eigen huisje.
Tja en waar gewoond word, moet het natuurlijk wel ruim zijn.
En pa maar zoeken om die balletjes.
Nou ja, de bedden moeten toch wekelijks verschoont worden , alsmede de boel even lekker met een sopje schoonmaken.
Nadat de bedden waren verschoont, het laminaat was gezogen,en gedweild, nam ik nog even de kastjes uit.
Toen ik het deurtje van het kastje van de meiden wilde openen,kwamen de gele, groene, rode, en blauwe balletjes me om de oren gevlogen.
Het kastje stond letterlijk op ontploffen, zoveel balletjes hadden de meiden er in weten te proppen.
Eigenlijk best wel ingenieus, hoe ze het voor elkaar krijgen.
Ik heb er erg hard om gelachen en pakte direct mijn camera om het vast te leggen.
Kraker.























7 opmerkingen:

Michel zei

Als je het niet op de foto had gezet had ik er geen bal van geloofd ;-)

Anoniem zei

gaaf zo'n tent! denk dat de daltons dat ook wel gaaf zouden vinden!
* ben alleen bang dat die ballen hier dagelijks in het rond zullen vliegen .. de heren kennende .. *

kraker zei

@michel:
:-)
ik wist het ik wist het hahaha.
Zo iets leuks kon ik niet laten gaan.
Gelukkig kon ik snel mijn camera paken voor al die balletjes er uit waren gevallen.

Anoniem zei

Opgerruimd staat netjes zullen de dames wel gedacht hebben, en gelijk hebben ze. :)
Grappig dat je binnenkort naar Raalte moet, ga ik ook elk weekend heen. Mijn ex woont daar nu en ivm de bezoekweekenden moet ik de kids dus halen of brengen.

Anoniem zei

Thanks voor je leuke reactie op de log....Ik volg je weblog nog steeds...je bent niet vergeten hoor...ben alleen door de omstandigheden niet bepaald actief... Groetjes Vanessa

Anoniem zei

hoe krijgen ze het voor elkaar he!doet me denken aan vroeger toen ik nog een HHtje van een jaar of 12 was,mijn kledingkast was zo volgepropt dat ik er speciale trucs voor had om er een kledingstuk uit te trekken zonder dat de rest eruit viel,grijnsss.maar met die ballen....grinnn ik zie het helemaal voor me!
ps.mijn kast kan nu gewoon open hoor LOL.

liefs van HH

Anoniem zei

wil je even op mijn log kijken?

liefs HH