maandag 10 november 2008

Assertiviteitstraining ( wat een lachertje )

Op het moment van dit schrijven zit ik nog in het les lokaal.
Ik had even wat tijd over ( verveel verveel ) waardoor ik maar even achter het Internet kruip om een nieuw weblog verslag te schrijven.
Ja het is assertiviteit dag voor mij.
Ik heb vorig jaar een conflict gehad met een collega WSW er waardoor ik ter verantwoording ben geroepen bij P&O.
Daar werd me geadviseerd om een assertiviteit cursus te gaan volgen, iets wat wel leuk is en waar je wat aan kan hebben. Wel nu van een assertiviteit cursus is geen sprake.
Ik moest me vandaag om 9 uur melden.
Eenmaal in het lokaal wist ik niet wat ik zag.
Een heel klein schooltje waar les word gegeven aan mensen uit de WSW of met een dan wel lichte al dan niet verstandelijke beperking. Net iets voor mij dacht ik om me weer in de nesten te werken.wat heb ik hier in hemelsnaam te zoeken , ik ben hier veel te goed voor. Nu zit ik met de gebakken peren en mag ik me gaan vermaken in deze funnyfarm. Dit is niks voor mij, alhoewel het nu echt op mijn assertiviteit aan komt hahah. Wat is hier de bedoeling van, moet ik hier gaan assisteren en leiding geven of ben ik zelf cursist. Het laatste word me al snel duidelijk.
Ik krijg opdrachtjes die ik in 2 minuten klaar heb waarna er weer wat word gezocht om me het werk te verschaften ( bah ).
HADDEN ZE IN HET COMUNISTISCHE RUSLAND NIET NET ZO IETS.
Als je niet deed wat ze zijden kon je naar Syberie.
Oke ik leer nu mooi mijn grote bek te houden op deze manier.
Ik kijk wel uit om de volgende keer niet weer te worden veroordeeld tot de funnyfarm.
Cursus en training, ja voor een ander misschien, maar geloof me ik vind er geen reet aan. De bedoeling is om gedurende een half jaar iets over mezelf te weten te komen.
Nou ik kan u dit zeggen, ik weet al iets.
Ik verveel me hier te pletter en zie hier totaal het nut miet van in.
Ben ik toch wat over mezelf te weten gekomen.
Zo goed kan ik mezelf wel hahaha :-) .


Kraker.

1 opmerking:

Billy zei

soms zijn die trainingsdagen een lachertje...leer je niks bij
Maar andere cursussen hebben soms wél hun nut...

Succes, Kraker!