dinsdag 20 januari 2009

Super Pa

De beste manier om je tijd te doden op deze dinsdag avond, is het schrijven van een weblog.
Ja ik weet dat het al weer een tijd geleden is , dat ik wat van me heb laten horen, door een tijdelijke andere functie in het bedrijf, ben ik avonds wat leeg van geest. Na de huishoudelijke taken , het eten koken en de afwas plof ik lekker op de bank om het voor de rest van de dag voor gezien te houden.
Dat het maken van een weblog er dan wel eens inschiet is te begrijpen, het is natuurlijk geen dagelijks werk en het moet me tot niets verplichten.
Dat doet het ook niet, maar je , geen tijd geen weblog.
Maar vanavond had ik even wat tijd over en verveelde me enigszins, waardoor
ik besloot om weer eens lekker in de pen te kruipen om kraakpand
van enig nieuws te voorzien.
Mijn oudste dochter word volgende week maandag 8 en ze wilde zo graag
een MegaMindy pak .Tja moeder vond het te duur en zij dat ze het maar bij Pa moest proberen.
Ach ja, en dat lukte.
Ik streek weer eens over m'n hart en zal hopelijk me oudste blij kunnen maken met het pak van haar superheldin. Ik heb het niet zo heel erg ruim wat het zakgeld van het baasje betreft, maar voor deze keer wilde ik wel wat dieper in de buidel tasten. Dat ik dit jaar het zelfde zal moeten doen bij de jongste is natuurlijk wel zo eerlijk. Ik kan niet de een een groot cadeau geven en de ander niet? .
Ik weet dat mijn jongste dochter helemaal gek is van BabyBorn dus dat zal me wel weer een flinke duit gaan kosten.
Ik ga er alvast maar voor sparen,kan ik haar ook blij maken. Dat het daarna gebeurt is laat ik ze wel even weten.
Anders word het te gek en waarderen ze straks het eenvoudige niet meer.
Iets wat ik toch wel heel belangrijk vind in het leven.
He, ik stop er maar mee, want anders zit ik hoer morgen vroeg nog te typen :-)
Allemaal de groetjes en veel liefs van kraker.
Doei Doei.

2 opmerkingen:

Billy zei

die dochters zijn goed af met zo'n verwenpappie!

Groetjes,

Billy

Anoniem zei

Haaai :)

Ik ben er nog steeds...vooral erg veel lezend maar niet schrijvend en bloggend. Maar dat komt wel weer, leuk om wat van je te horen. Bij mij is het bijna zover...6 april wordt onze 1e verwacht...en wie weet wordt dat ook een Mega Mindy fan ! Groetjes Vanessa