woensdag 28 januari 2009

Feesie en de Engel die kwam



Jahaa jullie lezen het goed, er was weer eens een feestje.
Afgelopen zaterdag wel te verstaan, en gezellig dat het was.
maar het bijzondere was tog echt wel het kado wat de jarige kreeg.
van horen en zeggen wilde de jarige dame een man op haar verjaardag.
een lekkere stevige kerel was haar wens.
Tja en dan zij we al snel in voor een geintje, dus werd ik gevraagd om haar verassing te zijn.
na een bedenktijd van 5 seconden, ging ik uiteindelijk overstag ( hihihi ).
Tja en wat moet zo'n kerel dan aan ?
Welnu de details worden u een beedje bespaard, maar ik mag verklappen dat het niet veel was.
En daar stond ik dan die avond, met m,n string en m'n engel vleugels.



De foto's spreken voor zich.

In ieder geval was het super leuk om te doen.

Gigolo kraker.








2 opmerkingen:

Billy zei

hèhèhè, lijkt me leuk geweest!

kraker zei

@billy:
Het was donders gezellig.
Tot in de vroege ochtend werd er gefeest.
Uiteindelijk ben ik om 5 uur huiswaarts gelopen.