maandag 2 februari 2009

gefeliciteerd al weer bijna 50 jaar?


Gefeliciteerd met je verjaardag.
Vandaag stond er met dikke koeie letters te lezen dat Barbie 50 is geworden.
Tja ook voor dit poppetje gaat het leven door, en word ze een jaartje ouder.
De meiden zijn er dol op , en spelen naar hartenlust met dit duur stukje merk plastic, vervaardigd in China tegenwoordig.
Wist u dat Barbie een geweldige metamorfose ondergaat als er een aansteker onder word gehouden?
Ze ziet er dan ineens veel ouder uit als 50 jaar.
Maar zo iets laat ik wel uit mijn hoofd.
Nee ik ga echt Barbie niet verkrachten. :-)
Ik kijk wel uit zeg?
Kraker.



2 opmerkingen:

Billy zei

veel speelgoednieuws vandaag. Kwam ook in de krant dat de creator van Playmobil overleden is...

Barbie hebben wij ook nog gekocht voor dochterlief, maar erg veel heeft ze er niet mee gespeeld.

kraker zei

@billy:
Playmobil, ja daar hadden we vroeger thuis ook een hele ton vol van.
Mijn moeder wasde met biologische ALL en dat zat in van die grote waspoeder vaten. Zo'n grote kartonnen ton waar al je losse playmobil poppetjes en toebehoren prima in konden. en onze ma vond het een perfecte manier van opruimen. Hup de ton open, en kukel de zooi er maar in.
Opgelost !
Ik zou ook zo'n systeem voor de meiden moeten hebben hier :-)
maar gelukkig gaat alles hier nog in goed democratisch overleg.


Kraker.