woensdag 7 oktober 2009

schrik schrik sleutels kwijt.

Hallo Allemaal.
Tijd geleden dat ik weer eens wat van me heb laten horen is het niet?
Wel nu, vandaag een waar avontuur beleefd met gelukkig een goede afloop, dus leek het me wel leuk om dit even te gaan bloggen en het te delen met jullie.
Vanmiddag had ik vrij af genomen om mijn steun te kunnen betuigen bij de landelijke actie van het FNV om de AOW leeftijd op 65 te kunnen houden.
En zo kwam het dat kraker op zijn spartametje onderweg was naar de locatie waar deze manifestatie werd gehouden. Het weer was knap nat, maar gelukkig had ik mijn regenbroek aan om erger te voorkomen. Oké laat ik het verhaal wat gaan inkorten. Na dat de Actie ten einde was, tufte en pruttelde ik mijn weg naar huis. Thuis aangekomen kreeg ik het wel erg benauwd.
Wat bleek, sleutels weg foetsie nergens te bekennen. Shit dit kan niet waar zijn.
Liggen ze dan nog in die tent waar ik geweest ben?, Snel kijken dus.
Nee helaas niets gevonden.
Nadat ik mijn telefoon nummer achter liet voor het geval dat, pruttelde ik dezelfde weg terug naar het baasje om te constateren dat mijn sleutels daar ook niet lagen.
Tja, wat nu ! Dezelfde weg maar weer naar huis en hel goed kijken of ik ze zie liggen , je weet het immers nooit.
Nee helaas ! , niks gevonden onderweg.
Aaaaaaargh alle sleutels zitten aan dat bosje, van het huis, de brommer, personeel kluisje, brievenbus, ach teveel om op te noemen en nu was ik alles kwijt.
Politie en stadswacht dan maar proberen om hier melding van te doen en te checken of ze iets gevonden hadden.
Niets en het kom vanmiddag maar eens terug om te controleren of er dan iets is gevonden.
Zoals ik al zij , is alles gelukkig goed gekomen.
Vanmiddag belde ik naar het bureau om te checken, en ja hoor gevonden !
He, Gelukkig .
Mijn sleutels weer terug, mijn middag naar de kloten en jullie een leuk blogje.
In het vervolg wat beter opletten waar ik ze in stop want de 2 e keer is mijn bescherm engel wel heel misschien een straatje om ;-).

Kraker.

2 opmerkingen:

pamitsha zei

Nou je hebt je niet verveeld op je vrije middag!
Maar het is echt wel geluk hebben dat je je bos sleutels weer terug hebt.

kraker zei

@pamitsha:
Ja echt wel geluk hebben.
Ik was al bang dat ik ze nooit meer terug vond en dat ik alles moest vervangen.
Nogmaals alle eer naar de eerlijke vinder.


:-)