zondag 18 februari 2007

2 Boefjes


Achter houten tralies en het boevenpakje al aan. Dat dachten we toen we deze foto tegen kwamen. E ontdekte deze oude foto, van zijn jongste zoon en mijn jongste dochter. Ze zijn ongeveer beide even oud. D en M schelen een paar maanden. Deze foto vonden we zo leuk dat het de titel 2 boefjes heeft gekregen. Ja zeg nou zelf met die pakjes aan in de box lijkt het wel wat.

Deze foto had ik nog nooit eerder gezien, ik vindt hem prachtig zo met z'n tweetjes. Ik zal de Dvd waar deze foto's op staan snel laten afdrukken op foto papier, dan kunnen ze in een fraai lijstje aan de wand. M wordt in augustus 5 jaar, dus de foto is alweer een paar jaartjes oud.

Ik denk dat deze foto in het voorjaar van 2003 gemaakt, toen was M een maand of 8 oud en D een maand of 4 .


foto E vd H.

Na navraag bleek dat M en D maar 2 maanden van elkaar verschillen.

M is in augustus geboren en D in oktober.



Geen opmerkingen: