maandag 5 februari 2007

Ananas Dieet - Verlies snel en makkelijk je laatste overtollige kilo’s!


Wil je snel en makkelijk je laatste overtollige kilo’s verliezen, dan is het Ananas Dieet het juiste dieet voor jou.
Het Ananas Dieet is niet een dieet dat uw eetpatroon veranderd, waardoor het Ananas Dieet zeer geschikt is lang te volgen. Met het Ananas Dieet kan men zich alle dagen uitleven met het maken van overheerlijke gerechten. Het Ananas Dieet zorg voor een gewichtsverlies van vijf kilo. Hierna bestaat de mogelijkheid om het Ananas Dieet nog eens vier dagen te herhalen.

Regels voor het Ananas Dieet:

Eet alles maar geen ananas.


http://www.snel-afvallen.nl/ananas-dieet/

3 opmerkingen:

Michel zei

Ik zou gillend gek worden :-(

kraker zei

@michel:
Dieet en afvallen.
Ik ben jaren bezig geweest om op gewicht te blijven. op een gegeven moment was ik het zo zat dat het mij niet zoveel meer uitmaakte of ik een paar kilo's te zwaar was. Ik voel me beter dan ooit ondanks mijn buikje.
Mijn tante uit emmen grapte eens over dit dieet. Het bestaat wel echt en daarom heb ik er maar de werkelijke link bijgedaan.
Groet.
Kraker.

Anoniem zei

is er ook een alternati9ef, hou namelijk niet zo van ananas!