woensdag 28 februari 2007

Even niks te doen

Geen werk de komende dagen. Mijn dag bestaat voornamelijk uit puzzels maken, sudoku en het lezen van een boek. Waar het normaliter altijd een hectische en drukke lawaaierige omgeving is, heerst nu een rustige ontspannen sfeer. Op zich best wel eens lekker als het maar niet te lang gaat duren, want dan ontspanning om in verveling en frustratie en wie zit daar nou op te wachten. Snel een stuk papier gepakt en een pen ,zodat ik nu dit weblog met de hand zit te schrijven en vanmiddag eenmaal thuis in zal kloppen, om het vervolgens via de digitale snelweg naar de server te sturen waarna u het via uw browser weer kan lezen. Nog een half uur en dan lunch. Het is woensdag en dan is er meestal een bal gehakt te krijgen in de bedrijfskantine. Oke de bal niet altijd gaar en ik hoef het al helemaal niet meer nadat ik de kantine baas betrapte voor het niet wassen van zijn handen na het toilet bezoek. Niet echt een frisse gedachte dat zo iemand je eten aan het berijden is bah. Oke terug naar het boek, sudoku de puzzels en de rust. Als het morgen weer zo'n dag als vandaag wordt zal ik maar eens lang de bieb fietsen op weg naar huis om een goed boek. Hier morgen over meer.

Tot blogs.

Geen opmerkingen: