woensdag 7 februari 2007

Een ieder kent wel een sprookje uit een grijs verleden waar de goede jager de wolf dood.
Bij ons op het bedrijf liep er vele jaren een wolf rond die zijn handen maar niet van roodkapje af kon houden. U begrijpt dat het voor de wolf niet zo netjes is om zich telkens te vergrijpen aan roodkapje. Maar dankzij de goede jagers is nu ook Bor de Boze wolf een verleden tijd.

Ik heb in het verleden al eens een blog geschreven over Bor de Boze wolf en de WSW geitjes. Wel nu, Gelukkig leven de WSW geitjes nu weer lang en gelukkig.

Kraker.

Zo, hiermee heb ik niemand geschonden in zijn privacy en toch mijn mening kunnen geven.

1 opmerking:

kraker zei

bij nader inzien heb ik toch besloten om dit commentaar te verwijderen.
Helaas ben ik tot het besluit overgegaan nadat ik de anonymus poster in zijn waarde heb gelaten ( met alle respect), zodat een ander ook zijn of haar mening kon lezen.
Helaas zaten er enigszins wel schokkende links tussen zodat het gepaster was om het te verwijderen.

Kraker.