woensdag 31 oktober 2007

Ziekte dag 3


Hallo allemaal .

vandaag heb ik niet zo heel erg veel gedaan.

Het bleef een beetje met proberen om wat te gaan lopen ondanks de knetterende koppijn. Tja de griep is nog helemaal in mijn lichaam en ik voel me al heel snel erg vermoeid en wil gaan slapen. Lijkt me ook het beste om van die rot griep af te komen.
Ik moest vandaag dus even naar de super voor wat kleine boodschapjes, iets wat je gewoon moet doen als je alleen bent want ik ga me niet zelf uithongeren no fucking way. Nou ja dan ook maar gelijk een aangetekende brief op gehaald bij het post agentschap. Het betreft een uitspraak van een bezwaar die ik gemaakt had tegen mijn her indicatie van het CWI. Als iemand in een SW bedrijf werkt en daar na 1998 is aangenomen wordt je om de 2 jaar geherïndiceerd . val je er aan de onderkant uit ( zeg maar een te grote beperking om zelfs nog in een Sw bedrijf te kunnen werken) dan vervalt je indicatie WSW en krijg je vervolgens een WAO uitkering . Bij mij is het echter al heel lang dat ik aan de bovengrens zit. IK kan volgens het CWI weer passende arbeid verrichten zonder de nodige aanpassingen. op zig erg mooi maar het gaat wel ten koste van mijn inkomen nu !. en met 2 kids wil je wel zekerheid lijkt me. Dus bezwaar aangetekend , helaas het heeft niet geholpen. Oke het zij zo , Het SW bedrijf pakt de verdere reïntegratie op Tenminste dat zegt het CWI , Maar doe ze dat ook. Kijk daar maak ik me een beetje zorgen om. Ik hoop niet dat ze me straks een 2 hupsakee de straat op sturen want dan zit je in de WW. Heb ik geen zin in, wie wel. Nou ja ik blijf er positief onder ( moet ook wel ) en ga normaal door met ademen.


Toedeloe.

Kraker.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik hoop dat je je intussen al wat beter voelt, Kraker!
Wens je in elk geval een fijn, aangenaam weekend toe...

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:
Dank je billy.
Ik wens jou en je partner vanaf friesland ( nederland ook een fijn weekend toe.