vrijdag 15 februari 2008

Kraker's eerste stapjes

He he ik begin wat op te knappen geloof ik.

Het was trouwens erg mooi weer. De zon scheen en er moesten boodschappen komen.

Tja ziek en vrijgezellig, gaan wel een poosje goed samen, maar op den duur kan dat een hongerig gevoel gaan geven. Zeker als het profiant er bijna doorheen is. En om mezelf nu op rantsoen te zetten?, nou nee!

Vandaar dat kraker de veters strikte, een bodywarmer aan trok en de jas er over heen deed.

Het was eenmaal buiten best wel frisjes, en ik moest natuurlijk weer aan de omgevings temperatuur wennen. Binnen heerste de laatste dagen een constante temperatuur van 20 graden Celsius dus een maal weg uit die kas vond ik het best wel een beetje koud. Maar het was bittere noodzaak. Affin, de boodschappen zijn weer binnen krakers neus is weer fris en ik vond het wel lekker gezond om even buiten te zijn.

Zo nu kunnen we ons weer op gaan maken voor het weekend. Ik hoop dat de koorts niet weer zijn kop op steekt vanavond , maar dat is een kwestie van afwachten.


Al vast een fijn weekend.



Kuchel Ahum Kraker.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

een beetje grieperig?mmm dan ren ik snel weer verder.
maar toch nog even een beterschapsknuf voor jou en een hele fijne zondag gewenst.

HH

kraker zei

@ Anoniem HH :
Dank je dat je even langs kwam HH.
Jij ook een fijne zondag gewenst.

Anoniem zei

Ach, je eerste stapjes... geweldig die titel !!

kraker zei

@vanessa:
Hahaha :-) tja hoe kwam die kraker er op.
In ieder geval is de griep weer over.
En die eertse stapjes vielen eigenlijk wel mee, het ging prima.
ik had welliswaar wat gestuntel verwacht , maar Ik was helemaal toppie en had geen koorts meer. Gelukkig maar !