zaterdag 2 februari 2008

Ben ik weer

Ik heb even een week niets van me laten horen.
Tja ik vond andere dingen even leuker om te doen dan bloggen.
Kan gebeuren, ik had de afgelopen week ook niet zo veel te melden.
Vorige week zaterdag is mijn oudste dochter zeven jaar geworden en dat hebben we natuurlijk gevierd. Het was een groot feest en dochter H is tot over haar oren met ka ka ka kadodo's bestrooit. Iedereen riep hieper de piep.
Waanzinnig gewoon ( uit kinderen voor kinderen ) hahaha :-)
Verder niet zo heel erg veel meegemaakt de afgelopen week.
Ik moest een loopbaan en persoonlijksheid test ondergaan bij een psycholoog.
Dit heeft te maken met mijn uitstroom naar de reguliere markt. De uitslag komt nog.
Ik houd jullie op de hoogte.
Prettig weekend.

Kraker.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

kraker zei

@pamitsha:
Dank je wel pamitsha.

Michel zei

Gefeliciteerd..heb je de uitslag al? Ben benieuwd..