vrijdag 22 februari 2008

Muzikaal gekraak



Hallo allemaal.
Dat kraker ooit bandlid was kan je in een van de historische blogs wel lezen.
Nu heeft krakers jongere broer de microfoon gepakt en is een zang carrière begonnen.
Wel jammer dat ik zelf nooit live zijn shows kon bijwonen , maar dat gaat straks wel veranderen.
Ik ben op dit moment wat minder mobiel maar straks als ik weer een auto heb zal ik zeker zijn optredens willen bijwonen.

Het interview


Hier is Jeroen in een uitzending van radio compagnie te Hoogezand-Sappemeer
Natuurlijk wordt er ook gezongen


Op de site van zangerjeroen.nl staat een hoop info over dit beginnend zang talent.
Zoals het optreden bij radio compagnie in Hoogezand-Sappemeer.


Jeroen zet hem op, we wachten op je CD.
Je broer.
Kraker.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zo'n zingende broer!

kraker zei

@pamitsha:
Ja zeker, kan handig zijn als we weer eens een feestje hebben.
Ik hoop voor hem dat hij straks wat kan gaan doorbreken. Zou wel leuk zijn.

Anoniem zei

wat was jouw bijdrage dan in die band, Kraker?
Misschien samen met je broer het podium op dan?

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:
Ik was drummer, speelde van 1989 tot 1991 in die leuke band.
mooie tijd gehad en een demo opgenomen met 4 nummers. Helaas moesten we allen in dienst. dus einde band. Later zijn we nog wel met muziek verder gegaan maar niet serieus.