maandag 18 februari 2008

Tripje Harlingen



En wederom was het heerlijk weer . Nu ik dit schrijf is het al weer maandag morgen, maar we hebben het over zondag 17 februari 2008. Oke terug naar de dag ik wilde eventjes wat verder weg dan het einde van de straat dus nam ik de trein naar Harlingen. Harlingen is een prachtig stadje, en met dit weertje was het mooi om een wandelingetje te maken lang de haven. Verder niet zo veel beleeft vandaag lekker rustig. Dat is ook wel eens lekker. Nou morgen begint een nieuwe werkweek voor ons allen, ik zal proberen mijn steentje bij te dragen aan deze maatschappij Alhoewel ik nog wel wat slapjes ben. Eens zien hoe het gaat ik heb het gevoel dat ik wel weer beter ben. Nog wat op kracht komen en dan er weer vol tegen aan. Werk ze allemaal ! Kraker.

3 opmerkingen:

Michel zei

Harlingen is het beginpunt voor mij, het belangrijkste vind ik dat de boot naar Vlieland er aanlegt
;-)

Anoniem zei

ik kreeg via weblogland al heel wat toeristische tips te verwerken, maar jammer genoeg nog niet aan de realiteit getoetst.
Komt nog wel (ooit!)

;-)

Groetjes!

Anoniem zei

Ik kom alleen maar in Harlingen om de boot naar Vlieland te nemen. Ik kom dan ook niet verder dan de haven.
liefs Pamitsha