donderdag 23 oktober 2008

Voetbal

Vanavond wordt er gestreden tussen SC Heerenveen en AC Milaan.
Wie er vanavond wint ? , ik heb geen idee !
Jullie zullen wel denken dat ik zou zeggen SC Heerenveen, maar alhoewel ik
een rasechte fries ben, voel ik niks voor SC Heerenveen.
Mijn hart ligt bij de lokale club hier in mijn stad .
Ik gun daarom bij deze alle lof aan de club die vanavond gewoon het beste presteert.

Om alvast in de stemming te komen heb ik twee voetbal supporters voor u geroggeld.

Ehm tja zo ging het vroeger:






En zo zal het misschien vanavond wel gaan:



Nou , we zullen zien wie de beste is.




Kraker.

2 opmerkingen:

Michel zei

Hooligans zijn van alle tijden :-) Leuk, dat stuk van Jiskefet kende ik nog niet ..

kraker zei

@michel:
Ja leuk is die he?
Wat een naam BUVOVV en ACWWVO .
Er is me verteld dat die gasten van Jiskefet hun sketjeste plekke verzinnen, maar of dat waar is?