donderdag 2 oktober 2008

Nog een slaapmutsje voor we op bed gaan



Wim van egmond. Weblog van een oud radio maker van het radio monique tijdperk.
Vanessa's Weblog
Van alles en nog wat over de wijk Bilgaard in Leeuwarden
pamitsha's weblog
Mies Blog
janet haar verhaal
Jan Marijnissen weblog
Hobbyhoer
AnJoyMe
**Bleusbrother**Leuke weblog van Billy
* Ourlive * Weblog van ronald

En alle andere bloggers die ik vergeten ben, alsmede alle weblog lezers.
Het is nog geen midden nacht.
Dus voor een ieder die nog een slaapmutsje nemen vanavond.
Wat zal ik zeggen.
Goed glas bier
Lekker muziekje er bij
Geniet van het leven.


Kraker.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad een lekker muziekje!
Maar naar bed gaan doe ik nu zometeen pas. Ik heb de hele nacht gewerkt, ben net een kwartiertje thuis.
Even een rondje langs een aantal weblogs en dan lekker slapen :)
Nog 1 nacht werken hierna en dan begint mijn weekend.
Voor jou alvast een prettig weekend!
liefs Pamitsha

Billy zei

voor mij duurde het nog tot 6u30 vanochtend voordat ik slapen ging, maar dat biertje heb ik wel genoten...;-))

Fijn weekend alvast, Kraker!

Billy