vrijdag 15 december 2006

He He Eindelijk !

Eindelijk Het woonbedrijf heeft bij mijn vriendin haar afspraken nagekomen.

De technische dienst is geweest , de loodgieter, en een ontstoppingsbedrijf.

Wat bleek ? Bij de boven buurman zat de afvoer dicht. Vet was de oorzaak dat de boel was dichtgeslibd. Kan je nagaan wat voor een troep vet is. Maar kort en goed: de afvoer is weer open dus wij verwachten geen lekkage meer. Nu moet de technische dienst nog een wand repareren waar de leidingen achter liepen en vervolgens een kraan bevestigen voor de wasmachine.

Als de vochtplek in de keuken droog is ga ik er verder met laminaat leggen en wordt het toch nog een leuk huisje.

Rest mij u nog een prettig weekend te wensen.

Morgen gaan we een dagje Groningen doen.

Lekker met de trein.

We houden u op de hoogte.



2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Valt dat nog weer mee, dus.
Fijne dag morgen in Grunn'n!

kraker zei

Ja gelukkig is het procederen ons bespaard gebleven. Helaas wel wat schade door het lekken opgelopen maar daarvoor zal J een schade formulier invullen.
Ja dagje grunnen Heb ik erg zin in. Leuk even struinen door de stad.
( hihi inmiddels is het al weer maandag morgen ik zal snel gaan slapen)