dinsdag 5 december 2006

Nieuw kraakpandje



Het wordt al een leuk huisje.
Ja het is wat stil op mijn weblog.
Het is wel erg stil in het kraakpand?
Wat is er aan de hand? Een ontruiming door de M.E? moet hij zijn kraakpand uit?
Nee gelukkig niet ! Mijn vriendin heeft een nieuwe woning midden in de binnenstad.
Lekker alles op loopafstand, ik ben de hele week al druk in de weer om haar huis geschikt voor bewoning te maken. Morgen zal ik laminaat halen en het de komende dagen gaan leggen. Waarschijnlijk het komende weekend verhuizen maar dan moet ik wel erg snel, alhoewel het moet lukken. Dus de komende dagen ben ik even heel druk aan het klussen waardoor ik even niet zo veel tijd heb om te bloggen.
Maar ik laat snel weer van mij horen.
Namens de kraakbeweging tot spoedig.
e

1 opmerking:

AnJoyMe zei

Laminaat in een kraakpand? Dat hoort toch niet zo... betonnen vloeren, afgebladderde muren, oude lappen voor de ramen... Meubels die er uit zien alsof ze bij het grof vuil vandaan zijn gehaald... ;-)

Of is er hier sprake van een legaal gekraakt pand...