vrijdag 29 december 2006

TIKKIE jij bent hem?



IK BEN GETAGGED ( Een soort van tikkertje) en wat denk je tikkie ik ben hem.

Ken je het spel tikkertje nog? in de digitale wereld nomen ze dat taggen, en wat denk je ?

TAG ik ben hem?

Kijk anders even op http://www.hansonexperience.com/my_weblog/2006/12/jij_bent_getagged.html


Komt er op neer dat ik 5 persoonlijke dingen over mezelf zal moeten opschrijven.

Normaal ben ik wat bleu in dit soort dingen, om over mij te gaan opscheppen.

“Ok als ik verliefd ben wil ik nog wel eens indruk maken op het meisje hihi” maar meestal voel ik me wat ongemakkelijk als ik dingen over mezelf moet vertellen. Ik wordt weer zwaar psychologisch op de proef gesteld hehehe Ok dan ik zal het proberen.

Ik zal eerlijk zijn over mezelf en geen leugens schrijven.

Eerlijk is eerlijk.


5 Goede eigenschappen van mezelf:


1: Trouw aan mijn vrienden – ik probeer het contact met vrienden zoveel mogelijk te behouden en ook al is het wel eens moeilijk als ze ver weg wonen, ze blijven een plekje in mijn hart houden en ik probeer zo goed als ik kan contact te houden en op z'n tijd bij hen langs te gaan.



2: Ik sta altijd voor voor een ander klaar – Tegen ergernis in van mijn partner stond ik dan bij een ander te schilderen en te behangen terwijl er thuis nog genoeg klusjes lagen hihi.


3: Sociaal – Ja dit is een van mijn beste eigenschappen, ik ben een erg sociaal iemand die een ander graag een warm hart toebrengt.


4: Ik ben een luisterend oor - als men het even moeilijk heeft kunnen ze altijd bij me terecht om even te praten. Haha ik ben wel eens om half vier in de nacht uit mijn bed gebeld door een oude school vriendin die het moeilijk had, daar deed ik niet moeilijk om.

Gevoel voor Humor en altijd in voor een geintje. Hartstikke leuk toch om wat gein te maken in het leven, ik zeg altijd van “geniet van je leven het is zo voorbij? '


5: Leergierig – Altijd al een enorm leergierige techneut geweest. Ik mocht graag knutselen toen ik een jaar of 8 of 9 was ( vond mijn vader niet zo leuk als ik zijn wekker weer eens demonteerde) en ook nu nog probeer ik de geest scherp te houden op het gebied van de techniek en elektronica.


En zo kan ik wel even doorgaan.

Nou dat was het

Oh ja ik moet nog een paar toevoegen om te taggen?


AnJoyMe

Mies Blog


Prettige Jaarwisseling.

Oscar.




1 opmerking:

AnJoyMe zei

Nog een keer? Je was dus twee maal getagged, blijkbaar. Kijk maar eens naar mijn reactie onder jouw kerstwens...