donderdag 1 maart 2007

Vaarwel auto

Wat een gedoe Alle sloperijen af bellen of ze een mijn auto – of wat er nog niet van is weg geroest – willen hebben en of het nog wat oplevert in de trend van een paar euro tientjes. In een eerder blogje had ik geschreven dat mijn fiat tipo uit 1992 met 230.000 Km op de teller voor de APK keuring moet. Welnu na een grondige voorinspectie ben ik van mening dat het gezien de onkosten dat het met zich meebrengt, beter is om afscheid te nemen. De auto is 2 jaar geleden voor 500 euro aangeschaft dus heb ik er redelijk goedkoop in kunnen rijden. Ook de diverse onderdelen die ik de afgelopen 2 jaar heb moeten vervangen vielen erg mee tot nu toe. Maar het houd een keer op, en dan moet je conclusies gaan trekken. Weg dat blik want het wordt te duur. Met de aanschafprijs in m'n gedachten wil ik er niet al te veel kosten meer aan maken. Voorlopig met fiets, brommer, bus en trein. Even sparen en dan zie ik wel weer. Er zijn auto's zat.


Geen opmerkingen: