vrijdag 16 november 2007

Vol verwachting klopt hun hart

Hallo medebloggers en blog lezers.

Er gaan weer spannende tijden aanbreken in het kraakpand.

Twee jonge meiden.

De een is vijf en de andere zes en een half.

Vol verwachting klopt hun hart.

Morgen kom hij, met z'n pieten.

Ze zitten er al helemaal vol van. Heitie, als we er vroeg zijn staan we vooraan, en kunnen we heel misschien sinterklaas wel een hand geven. Of ameriko aanraken en aaien. Tja ik hoop het voor ze want het kon wel eens heel erg druk gaan worden in kampen. Hier in de Friese hoofdstad zet de sint ook voet aan wal. IK zal even uitvogelen of we het allemaal kunnen redden. Anders blijven we lekker hier, en gaan de stad in om de goedheiligman te verwelkomen. Morgen de grote dag , dat wordt spannend voor die twee. Voor mij breken weer tijden aan om naar de buurt super te gaan hahha :-). Pepernoten, speculaas en meer van al dat lekkers voor in de schoen. Oh ja bijna vergeten.

De konijnen van de plaatselijke kinder boerderij varen er goed bij. Want waar moeten al die wortels anders heen. Ik ga niet tot Pasen 2008 elke dag hutspot eten. Al met al wordt het weer een leuke en gezellige tijd in het kraakpand. Voor je het weet is de sinterklaas periode weer ten einde en maakt de kerst zijn opmars. Ach over een aantal maanden zet ik dit blog gewoon weer op het net, want dan is het al weer sinterklaas tijd hahhaha.


prettig weekend tot blogs.


Kraker.


Geen opmerkingen: