maandag 26 november 2007

Weekverslag:

De afgelopen week heb ik weinig van me laten horen.
De reden hiervoor was dat ik met andere dingen bezig was en daarom geen tijd vrij maakte om te bloggen.
Tja dat moet ook kunnen, tenslotte is het schrijven van een weblog een vrije aangelegenheid en geen verplichting.
Oké het weekverslag kan ik kort houden.
Ik had nog een hoop vakantie dagen staan die ik toch maar opgenomen hebt, want het zou zonde zijn als ik ze aan het eind van 2007 kwijt raakte. P&O hebben afspraken gemaakt waardoor we niet alle dagen mee mogen nemen naar 2008. Nou ja laten ze op de zaak dan maar de pleuris krijgen, mijn dagen pikken ze me niet af, ik neem ze mooi op. jongens zoek het maar uit tot volgende week. zo dacht ik er vorige week over en terecht.
Dus heerlijk een weekje vrij af gehad, nu nog 2 weken werken en de rest van het jaar vrij.
Oh ja bijna vergeten.
Deze week is er in het kraakpand een nieuwe CV ketel geïnstalleerd.
Daar ben ik erg blij mee, het zal wel enorm gaan schelen in de gas rekening .
de oude ketel was al wat jaartjes oud en niet bepaald zuinig in gebruik. Met de komende winter voor de deur ben ik benieuwd of het een goedkope winter wordt en de afrekening nu eens zal gaan meevallen.

Groetjes en tot blogs.

Kraker


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wowww een nieuwe cv-ketel, ja dat zal zeker schelen. Wij hebben sinds 3 jaar een nieuwe en kregen toch een paar honderd euro terug bij de eerste afrekening :-)

kraker zei

@pamitsha:
Dat meen je niet, scheelt dat zo enorm veel? Hoi Hoi Hoi
Eindelijk die vervelende rekening nu eens wat lager.
En ik mag zeggen het keteltje staat minder vaak te loeien, iets wat eerder vaak gebeurde.
Ja ik ben er erg tevreden mee. Eerst maar even afwachten wat de woning coorperatie doet. Zou niet veel uitmaken als de huur nu omhoog gaat. Dan betaal ik dezelfde vaste lasten als anders hahha. Komt dan weer op het zelfde neer. Maar voorlopig lijkt dat niet zo te zijn. Ik zal zien.

Groeten.