zaterdag 5 januari 2008


ANTI UPC

Ik heb al een poosje torenhoge rekeningen van mijn UPC pakket dat ik besloten had om het maar eens op te zeggen en om te gaan kijken naar een goedkopere aanbieder van telefonie en internet danwel Tv.
Door de tariefwijziging kon ik onder mijn contract uit volgens de statuten, heb ik direct even geregeld. Daaaaaaag UPC.
Nou voor mijn TV kanalen was ik snel klaar Digitenne heeft hier in de Friese hoofdstad een perfecte dekking en is nog goedkoop ook.
Tja het telefonie en internet gebeuren. Ik denk dat ik Alice neem.
Alles bij elkaar ben ik nu 50 euro goedkoper uit per maand. Nou lijkt me de beste keus tog?

Het zou zomaar kunnen dat het schrijven van mijn weblog beperking gaat opleveren vanwege de omschakeling naar de andere provider.
ik heb gekozen voor Alice, geen vast contract en nog goedkoop ook.

We zullen zien of dit de beste keuze was.

Kraker.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat scheelt een hoop zeg, 50 euro is een flinke besparing. Ik ben benieuwd of het je bevalt bij Alice.
liefs Pamitsha

Anoniem zei

Dat scheelt erg veel. Jeetje € 50, daar kun je een hoop leuke dingen mee doen

kraker zei

@pamitsha:
Ja echt 50 euro, kan ik nu lekker op de spaarrekening over gaan maken. maar nu ik denk dat ik weer wat meer te besteden heb gaat mijn enrgie nota omhoog.
En dat terwijl ik vorig jaar flink terug kreeg.

Snap jij het nog?






Kraker.

kraker zei

@ingrid:

Die 50 euro kan ik nu weer gaan uitgeven aan gas en elektra.

Gelukkig is het dure abonement van de baan anders moest ik dat ook nog gaan ophoesten.

Groet.

Kraker.