donderdag 17 januari 2008

Hoi hier Kraker.

17 - 9 = 8
Acht dagen is het alweer geleden dat ik wat op dit weblog schreef.
Dat kan ook wel kloppen, ik heb al een dikke week geen Internet meer.
Ook mijn telefoon werkt niet meer, moet nu alles met mijn GSM doen.
UPC schreef me een brief waar ze het beƫindigen van het abonnement bevestigde.
Tevens moest ik de apparatuur retour zenden. tja dat heb ik nu gedaan.
Vandaar dat ik nu dit blogje achter E (mukkes) zijn PC zit te typen.
Over een week komt een KPN monteur de lijn door blazen :-) Eh ik bedoel meten. :-P
Als het me wat mee zit werkt de nieuwe aansluiting begin februari weer als vanouds.
Ik houd jullie op de hoogte.


Kraker.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

oeps, lijkt me wel vervelend!

Tot snel, en alvast een fijn weekend, Kraker!

kraker zei

@billy:

Ja dat is wel lastig, kost een berg beltegoet.
Maar daar staat tegenover dat het straks 24 uur per dag gratis is naar alle vaste nummers in nederland. Ook het start tarief is gratis. Geen vaste contracten, kijk dat is mooi want ik mag graag prijs vergelijking doen en dan gaan hoppen naar andere goedkopere providers. Deze provider was voor mij op dit moment de beste keuze.

groet.


Kraker.