zaterdag 5 januari 2008

Blog Een. 2008

Hallo allemaal.
Het is al weer een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen.
Ik wil eerst iedereen de beste wensen toewensen voor het jaar 2008.
Wat heb ik al dan niet samen met de kinderen beleefd de laatste tijd.

Ik had nog wat vakantiedagen over en heb dat benut om samen iets leuks met mijn kinderen te doen.
Helaas gingen ze kerst vieren bij moeder thuis zodat ik ze voor de feestdagen terug moest brengen. Tja het leed wat echtscheiding heet.
Tijdens de kerstdagen van 2007 ben ik druk in de weer geweest om samen met E ( mukkes) een piraten zender in de lucht te krijgen, en dat is gelukt.
Het signaal was in de verre omgeving kijhard te ontvangen.
2e kerstdag 2007 zijn we met z'n allen naar Hoogeveen afgereisd om te gaan gourmetten bij A en zijn vrienden. Om een uur in de middag ging het los en ik mag zeggen het was bere gezellig. S en Sjo bedankt voor jullie gastvrijheid, het was helemaal toppie. 27 December was ik weer in leeuwarden terug.
Oke gaan we door naar oudjaarsdag:
Om 10.00 stapte ik uit de trein van het station Hoogeveen, om vervolgens te worden afgehaald door S en Sjo waarna we direct door reden naar A voor een bier.
Na diverse biertjes te hebben genuttigd werdt het tijd om boodschappen te halen voor de oudjaars party. Samen met Stef..ie reed ik naar de super om de auto te beladen met een aantal kratten Amstel , diverse borrel hapjes, Salade's en toastjes, en andere lekkere dingen die een mens kan nuttigen. Tjonge wat een coureur is die meid. Gelukkig bleven de flessen whiskey heel en ook de rum, wodka, wijn en de 4 kratten bier bleven keurig intact. Waarom we maar 4 kratjes mee moesten nemen werdt ons bij aankomst al duidelijk. A hat nog 4 kratten staan zodat we genoeg hadden voor oudjaars avond. Jullie begrijpen het natuurlijk wel dat het weer een gigantisch feest was.
Na nog een aantal dagen als verrot te hebben gelegen pak ik de pen weer op en schrijf mijn eerste blog van het jaar 2008.
Ik hoop dat het voor iedereen een goed jaar zal zijn.
Maak er wat van.
Ik ga het weekend weer samen met de kinderen iets leuks doen.

tot later.

Kraker.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik wens je alsnog een gelukkig nieuwjaar, en hoop dat je het jaar gezond mag doorkomen!
Hopelijk heb je van je eerste weekendje van 2008 genoten, Kraker!

kraker zei

@billy:
Het was erg gezellig billy.
Nu maar weer rustig aan met al die feesten.
Voorlopig is het gebeurt.

Ik wens jou en je partner een gelukkig 2008 toe.

Kraker