zondag 27 januari 2008

Weekend verslag

Hallo allemaal.
Daar was ik weer.
Na alle tevredenheid werkt mijn Internet weer en kan er gebeld worden.
Ik had afgelopen donderdag en vrijdag vrij dus kon ik gaan genieten van een lang weekend. Woensdag moest ik een psychologische test ondergaan I.V.M mijn uitstroom uit de WSW. Ik had u al eens verteld dat ik werkzaam was in de WSW vanwege een arbeidhandicap. Nu ben ik vorig jaar opnieuw gekeurd door het CWI waarna er is geconstateerd dat ik niet meer behoor tot de doelgroep.
Dat is natuurlijk heerlijk nieuws dat er geen arbeidbeperkingen meer zijn geconstateerd. Anderzijds was het WSW bedrijf voor mij een bron van inkomsten.
Natuurlijk ben ik wat bang voor wat gaat komen . Ik weet dat het niet makkelijk zal zijn om elders aan de bak te gaan met een WSW verleden. Ik hoop dat het me lukt. De testen moesten hier duidelijkheid in geven. Oké een lang weekend dus. Nou wat ik wilde was me al duidelijk, Ik had met mijn beste maat afgesproken om het weekend in Hoogeveen door te brengen . Vrijdag middag nog even het centrum in geweest samen, om wat elektronica onderdelen te halen voor onze hobby. We hebben elkaar zo'n 25 jaar geleden via de piraterij eens over de radio gesproken en nu zijn we nog steeds goede vrienden .
Natuurlijk is er wel het een en ander veranderd in al die jaren. We zijn wat grijzer geworden hebben kinderen en lusten wat minder bier dan weleer. Hoe we ge leeft hebben zal ik u besparen maar het was de moeite waarden een prachtige ruige tijd. Zaterdag avond zijn we nog even ouderwets wezen stappen. vandaag kwam er een einde aan het gezellige weekend .

Morgen weer aan het werk, jullie ook .

Werk ze allemaal en tot blogs.


Kraker.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

goed zo, dat je internetverbinding opnieuw in prima staat is!
Ik hoop oprecht dat je snel een baan vindt die je ligt, Kraker...

Leuk, zo'n weekendje met een vriend op stap.

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:
Ik hoop het ook billy wat die baan betreft.

Internet werkt naar alle tevredenheid.
Ondanks wat kleine kinderziektes.


Groet.


Kraker