maandag 3 maart 2008

Aldi is Goedkoper !

Een maat van me kwam op een goede dag langs om een bier.
Op zijn mobieltje het geinige stukje van de DJ die de appie hein xl belt.
Het appie personeel was op deze beruchte maandag nog niet wakker geloof ik.
Ach luister zelf maar, een leuk stukje.
Aldies GoedKoper
Een hele tijd was het biertje van de Appie het goedkoopste hier.
Eerder werd met regelmaat het Duitse kwaliteitsbier van Aldi of Lidl gekocht.
Ik mag graag verschillende biertjes proberen, zeker als het ook nog betaalbaar is en lekker smaakt.
Nu vandaag merkte ik op dat ik ineens veel meer moest betalen voor het goedkope appie bocht.
Sterker nog het vocht van de Aldi is weer interessant geworden .
Begrijpt u nu dat ook ik loop te roepen.
Aldi is GoedKoper.
Kraker.
ps. Merkbieren uit België gaan er in als water .
Nou proost !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

"Merkbieren uit België gaan erin als water"

Proef dan maar eens van die duizenden andere belgische (lekkere) biertjes, Kraker!!!

;-)

Anoniem zei

Leuk he...de Aldiesgoedkoper.. kende ém al. Maar blijft grappig !!

kraker zei

@billy:
Dat zal ik zeker doen billy.
.
Met merk bieren bedoel ik alles van kasteelbier tot de piraat. inclusief de pauwel kwak en de lambiek de martenzeus en de Eupener.
Hier in Nederland ben ik afhankelijk van importeurs of slijters en hoe lekker die duizenden verschillende biertjes ook zijn de keuze is hier erg beperkt.
Ik heb me ook voorgenomen om nog eens een kloostertocht te gaan maken.
Ik ga monniken van de orde der cisterciënzers bezoeken, ook wel de trappisten genoemd. Natuurlijk wordt er bier geproefd. oh ja billy, ik vind het ook erg leuk om het lokale bier te proeven heerlijk hoe die kleine brouwerijtjes brouwen. een paar jaar geleden in sauerland zat ik ineens aan een biertje van een brouwer die per dag maar 200 liter maakte.
heerlijk !

Kraker.

Maar ik ga het proberen.