dinsdag 18 maart 2008

Rustig dagje

Ik ben op dit moment weer even in de productie werkzaam.

Het post gebeuren is voorbij, was erg leuk maar einde contract is nu eenmaal exit.

Als Medior “packing box on a pallet pile up” gaat het me aardig af.

Op zich is het niet moeilijk werk. Helaas is het wel eens vies.

Het inpakken en stapelen op pallet van kattenvoer, kan als het vlees bedorven is enorm stinken.

Vooral als het uit de warme seal oven komt is de geur ondragelijk. Doel is dan ook om juist deze afkeur er uit te gooien, want wie gunt zijn of haar kat nu bedorven eten.

Maar het is werk en er moeten nu eenmaal centen worden verdient. De dag verliep in het algemeen vrij rustig . Wel had ik het gevoel dat de wijzers van de klok soms stil stonden zo kroop de tijd. Gelukkig verdween dit gevoel en ging het allemaal wat sneller, zo ook de tijd.

Nu zit ik alweer dit verhaaltje te typen, met op de achtergrond muziek van Allanis Moriset.

Genietend van de muziek ben ik wat aan het chillen.

Straks even brood smeren voor morgen, douchen en op bed.


groetjes.


Kraker.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Alanis is een hele goeie keuze, Kraker!
En morgen is de laatste werkdag van de week...en dan een lang weekend!

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:

Fijn weekend alvast billy