zaterdag 22 maart 2008

En weer gingen we naar de apenkooi




Vandaag was ik met H en M naar Monkey town.

Een overdekte apenkooi, kompleet met glijbanen, ballenbak, trampoline om zo nog even door te gaan. Op zich een hele leuke middag en voor 20 euro hebben de kids een hoop fun.

Ik had de I pod van nieuwe energie en muziek voorzien, wat boeken geraapt. Tenslotte moet je je als ouder zelf vermaken. De attracties zijn niet voor ons geschikt en hoe groot kind ik ook soms kan zijn , het mag nu eenmaal niet. Tja dan zit er niets anders op dan met een kop koffie een boek te lezen, ondertussen luisterend naar de muziek uit mijn I pod.

Ik was zo slim om Gebruik te maken van een dag arrangement, waardoor de kids consumpties konden halen. Limonade of fristi, chips, en ijs konden de kinderen nemen. Een dame achter een barretje streept dan netjes op het toegangs kaartje het artikel af tot alle vakjes vol zijn. Zou je dit los kopen kost het meer. De kids krijgen van al dat snoepen natuurlijk volle maagjes. M had een ijsje besteld wat ze niet zo graag lustte en drukte het mij in de handen. Even later kwam H met het verzoek om haar ijsje even vast te houden. Na een kwartier zat ik met twee smeltende waterijsjes.








Aha dus zo doen kinderen dat als ze ergens vanaf willen. Half vijf was het afgelopen voor ze. Ik moest nog wat boodschappen halen en voor dat de winkels sluiten wilde ik wel wat proviand in de kasten hebben liggen. Tevreden liggen ze nu in hun bedjes te koesen ( = slapen ) .


Nog een fijne paasdagen.

tot blogs.

Kraker.





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me voorstellen dat ze zich vermaakt hebben, dat moet een waar paradijs zijn voor kinderen ;)

kraker zei

@ pamitsha:
Ze hebben het prachtig gevonden.
Het is er erg leuk voor ze.
M, de jongste van het stel wilde er nooit meer heen zij ze. Oorzaak een glijbaan wwar ze niet van af durfde zo eng vond ze dat ding. Ach volgende keer is ze het alweer vergeten en anders ga ik even met haar mee om het vertrouwd te maken.


Groet.

Kraker.